Kommunikasjonsmedarbeider

Kommunikasjonsmedarbeider

Følger du med på trendene innen digital markedsføring?


Legger du flid i å formidle tydelige budskap - helst på nye måter?


Liker du å sette ideene dine i system, gjennomføre, for så å analysere effekten?


Okei, kan du svare "ja" på disse punktene, har vi utgangspunktet for et himla bra samarbeid. For vi trenger deg som kan tenke nytt og strategisk innen kommunikasjon. Og du får gleden av å (nesten) fritt utfolde kreativiteten din


Du både planlegger og skriver for ulike flater – og fikser gjerne foto og video, dersom du er god på det.
 

Denne kompetansen har vi ikke på huset fra før. Det betyr at anbefalingene dine veier tungt, og at du i stor grad får forme stillingen selv – nyutdannet eller ei.
 

Høres det fint ut?
 

Nydelig! Da må du få med deg resten.

 

Vi ser for oss at du har

  • høyere utdanning innen kommunikasjon, journalistikk, markedsføring eller lignende
  • kompetanse innen omdømmebygging
  • erfaring med digital markedsføring
     

I tillegg skriver du tekster som både fenger og engasjerer – og tilpasser språket for ulike målgrupper. Hvis du har hatt en penn med i GDPR-arbeid tidligere, kommer det også godt med (men er absolutt ikke et must).
 

Hovedoppgavene dine blir å

  • bistå i utformingen av selskapets kommunikasjonsstrategi
  • utarbeide kommunikasjonsplaner
  • produsere innhold til hjemmeside, nyhetsbrev og sosiale medier
  • lage informasjonsmateriell
  • anbefale markedsføringsstrategier og kommunikasjonskanaler
     

Hva mer kan vi by på? 

Jo, nå skal du høre. Du får:

  • jobbe i et selskap i stor utvikling
  • lønn du er fornøyd med
  • stor selvstendighet og fleksibilitet.
  • i stor grad påvirke egen arbeidshverdag og hele selskapets kommunikasjonsstrategi
  • kontorplass i freshe lokaler ved IKEA Leangen
  • gratis parkering
  • mulighet for hjemmekontor (også utenom koronatid)


Dette er en 60 % stilling i et engasjement på 6 måneder, med mulighet til forlengelse. Vi tilpasser selvfølgelig både stillingsprosent og arbeidstid hvis du studerer eller har annen jobb.


Yes! Du leste hele annonsen, jo! Det må være et godt tegn, eller hva? 


Flikk på CV-en mens du spiser resten av julesjokoladen, og send oss en søknad før søknadsfristen 09.01.2022.


Lurer du på noe? Da slår du på tråden til HR-sjef Ann Magritt Ringstad, tlf 454 30 323


Vi gleder oss til å høre hvem du er!

 


Om Focus Care

 

Siden 2010 har Focus Care AS hjulpet sykehjem og hjemmetjenester å gi brukere omsorg og trygghet. Vi leier ut autoriserte sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere i hele Norge for å bidra til at bemanningskabalen går opp. Med nytenkende, fleksible medarbeidere og et vellykket rekrutteringssystem, har vi vokst til et stødig selskap med rundt 300 ansatte.

Vi har kontorer i Kirkenes, Trondheim og Bergen, samt virksomhet i flere Europeiske land, som Litauen, Polen, Romania og Spania.